přihlášení / přidat příspěvek / nový uživatel / podmínky diskuze
Dobrý den,kdy se uskuteční prohlídka pečovatelského domu.pokud si pamatuji, tak se první prohlídka neuskutečnila! Děkuji za odpověď. LM
Veřejný pořádek a bezpečnost okolo restaurace a diskotéky Apollo a obdobných zařízení ve městě je v rukou MĚSTSKÉ POLICIE, která je ve městě nejenom za tímto účelem zřízena. Potažmo STÁTNÍ POLICIE. Navíc jsou obě placeny z daní tedy z peněz daňových poplatníků.
Obecně závazná vyhláška jakého koliv znění sama o sobě nic nevyřeší, pokud nebude její dodržování důsledně kontrolováno a prohřešky bez vyjímky patřičně trestány. A k tomu má Město MP.
Když může MP přeměřovat stánky stánkařů a vybírat poplatky za zábor na pouti a vybírat poplatky na tržili na Nám.T.Bati Což je též dáno vyhláškou, musí kontrolovat i dodržováni ostatních vyhlášek a nařízení.
Jak je kontrolována Obecně závazná vyhláška č. 1/2018, kterou se zakazuje požívání alkoholických nápojů v určitých částech města? Nijak! Viz okolí DISKOTÉKY APOLLO Táborská a Kánišova ulice.
Jak je kontrolováno dodržování dopravních předpisů konkrétně v okolí DISKOTÉKY APOLLO ??? Nijak, protože by vozidla TAXI nestála v zákazech stání a zastavení, na chodnících a v křižovatkách! Otáčení vozidel přes nové chodníky pod okny obyvatel myslím taky není zrovna bez přestupku.
Údajně připravovaná obecně závazná vyhláška, která by měla stav zlepšit, jejímž předmětem by měla být zejména úprava otevírací doby těchto zařízení i zvýšení povinností provozovatelů těchto zařízení směrem k zabezpečení veřejného pořádku okolo těchto zařízení nic nevyřeší, pokud nebude její dodržování pravidelně řádně kontrolováno, vymáháno a nedodržování bez vyjímky nekompromisně trestáno, pokutováno. A toto musí zajistit opět MP a SP.
Úpravou provozní doby potrestáte ty kteří se chovají slušně neruší noční klid. Dále provozovatelům úpravou provozní doby provedete omezení, tedy zásah do výkonu předmětu podnikání.
Bezpečnostní security služba má svojí pravomoc v objektu provozovatele, nikoliv na veřejném prostranství tedy na ulicích. Tady musí opět nastoupit MP a SP Z.
Veřejný pořádek a bezpečnost okolo restaurace a diskotéky Apollo a obdobných zařízení ve městě nejsou vedení města lhostejné. Současná neudržitelná situace byla i předmětem jednání zastupitelstva města a na základě toho se v současné době připravuje obecně závazná vyhláška, která by měla stav zlepšit. Předmětem vyhlášky by měla být zejména úprava otevírací doby těchto zařízení i zvýšení povinností provozovatelů těchto zařízení směrem k zabezpečení veřejného pořádku okolo těchto zařízení. Martin Doležal, starosta města
Dobrý den,
vážený pane starosto,vážená městská rado a zastupitelé města Sezimova Ústí.Mám na vás dotaz,dokážete si představit žít a bydlet momentálně v Sezimově Ústí 1,v blízkosti Apola,nedej bože v Táborské ulici?Nebo mám věřit fámám o tom,že vám,jelikož jste v úřadech z devadesáti procent s bydlištěm v Sezimově Ústí 2, je vám to úplně jedno?Dokážete si představit,že po týdnu pracovního procesu,se těšíte na víkend doma s příbuznými,rodinou a dětmi a prožijete víkend hrůzy a to pořád dokola a dokola,víkend co víkend.Je vám to opravdu jedno a chtěli by jste momentálně bydlet v Sezimově Ústí 1?děkuji za jednoduchou odpověď
Škola nebo školka je povinna (pokud má zřízené webové stránky) mít na stránkách jméno školy, sídlo, IČO a údaje o zápisu do rejstříků. Toto všechny školy splňují. Ludmila Svatková, místostarostka města
K uvedeném připomínce uvádím, že provozovna musí být trvale a zvenčí viditelně označena. Základní označení provozovny dle ŽZ č.455/1999 Sb.: název nebo jméno provozovny, identifikační číslo, adresa. Všechny tyto náležitosti označení splňuje. Ostatní označení jsou u vstupních dveří v 1. patře na vstupních dveřích a do prostor provozovny. Předmět podnikání společnosti CENTES Sezimovo, a.s. dle výpisu z OR: výroba a rozvod tepelné energie. Označením provozovny prodejní nebo provozní dobou se týká provozoven pro prodej zboží nebo služeb. Co se týká kontaktních údajů společnosti, byla tato změna oznámena v Novinkách ze Sezimovo Ústí v prosinci 2018 a jsou uvedeny i na webu společnosti. Místo pro umístění označení provozovny je v kompetenci majitele budovy. Ing. Jaroslav Kudrna, statutární ředitel CENTES Sezimovo Ústí, a.s.
Vážený Milane, nedostatek zubních lékařů nemůže obec vyřešit jednostrannou podporou některých z nich investicí do vybavení ordinace a poskytnutím bezplatného pronájmu. Situaci musí řešit především zdravotní pojišťovny a ministerstvo zdravotnictví. V letošním roce ministerstvo vyčlenilo přes 100 mil. Kč na dotační program pro zubní lékaře v oblastech s omezenou dostupností zdravotních služeb.Stomatologové mohou do konce roku 2021 žádat o příspěvek až do výše 1,2 milionu Kč. Ludmila Svatková, místostarostka města
Ke změně sídla CENTES Sezimovo Ústí, a.s. nedošlo, zůstává na adrese Dr. E. Beneše 21/6, 391 01 Sezimovo Ústí a je řádně vyvěšeno na vstupních dveřích MěÚ. Změna se týká adresy provozovny CENTES Sezimovo Ústí, a.s. Nové označení bylo, po dodání dodavatelem, instalováno v minulém týdnu (5.12.2018) u vstupu do budovy čp. 664 na nám. T. Bati. Najdete je na bílé desce nad označeních pobočky České spořitelny a v prvním patře budovy u vstupních dveří. Ing. Jaroslav Kudrna, statutární ředitel CENTES Sezimovo Ústí, a.s.