Město a Městský úřad Sezimovo Ústí, Dr.E.Beneše 21, 39101 Sezimovo Ústí | tel.: 381 201 111 | e-mail: posta@sezimovo-usti.cz | IČO: 00 252 859 | datová schánka: h76j9ss
přeskočit hlavní navigaci
novinky úřední deska

sekce > Správa města

Pronájem nebytových prostor v budově čp.664, nám. Tomáše Bati, Sez. Ústí

Pronájem části nebytových prostor v budově čp. 664, na nám. Tomáše Bati, Sezimovo Ústí (2. NP, bývalé prostory policie ČR) - celková plocha 48,5 m2. ...
sekce > úřad

Denní stacionář rozšiřuje své služby

Město Sezimovo Ústí se snaží zajistit dostupnost denního stacionáře pro stále více uživatelů, a tak od 1. listopadu 2019 přichystalo několik změn. První z nich je rozšíření provozní doby tak, aby pokryla čas, kdy pečující osoby opouštějí společný domov a odcházejí do zaměstnání. ...
sekce > Novinky

Denní stacionář

Dovolte nám Vám představit Denní stacionář města Sezimovo Ústí, který zahájil svůj provoz v květnu letošního roku. ...

Výzva pro majitele odtažených vozidel

Výzva pro majitele čtyř vozidel odtažených v rámci čištění komunikací nebo z důvodu překážky. Podrobné informace naleznete v příloze. ...
sekce > město

Umístění v soutěži webů měst

V krajském kole soutěže webů měst zlatý erb se web města Sezimovo Ústí umístil na druhém a třetím místě v kategorii Smart City a nejlepší elektronická služba. ...
sekce > město

ZŠ Švehlova 111 Sezimovo Ústí – stav objektu po živelní pohromě

Stav objektu ZŠ Švehlova 111 v Sezimově Ústí po živelní pohromě, kdy silná vichřice koncem září 2018 strhla celou střechu na hlavní budově je již optimistický. V současné době je dokončena pokládka střešní krytiny, probíhá bednění římsy, instalace okapů a hromosvodů. ...
sekce > město

Vyhlášení výsledků 23. ročníku soutěže o Cenu Edvarda Beneše

V letošním roce bylo do soutěže o Cenu Edvarda Beneše přihlášeno celkem 22 prací, z toho 11 prací z Historie 20. století a 11 prací ze Sociologie. ...
stránka
 
úřední hodiny měú
PONDĚLÍ 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ÚTERÝ 13:00 - 15:00
STŘEDA 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ČTVRTEK 13:00 - 15:00
PÁTEK 8:00 - 11:30
administrace