Po otevření odkazu kliknete na „Nahlásit závadu“ a otevře se Vám formulář k vyplnění. Zde zadáte:
1. Vyplníte rubriku „název závady“
2. V rubrice „kategorie“ vyberete kategorii do které závada patří
3. V „popisu problému“ podrobně popíšete zjištěnou závadu či problém
4. Do „přílohy“ můžete vložit i případné foto
5. V mapě vyberete přesné umístnění (mapu lze zvětšovat, posouvat) a do kolonek se automaticky vypíší případné souřadnice GPS
6. Do rubriky email a telefon můžete zapsat kontaktní email či telefon, na které Vás můžeme případně kontaktovat s řešením závady
7. Vše ukončíte stisknutím tlačítka „odeslat“
Po odeslání je závada nahlášena ŘSM a odpovědným technikům naší organizace, dle jednotlivých kategorií. Po potvrzení Vaší nahlášené závady administrátorem se v souhrnné tabulce hlášení objeví Váš požadavek a následně můžete sledovat stav i způsob nápravy.
Jaroslav Kupsa
ředitel Správy města