Město a Městský úřad Sezimovo Ústí, Dr.E.Beneše 21, 39101 Sezimovo Ústí | tel.: 381 201 111 | e-mail: posta@sezimovo-usti.cz | IČO: 00 252 859 | datová schánka: h76j9ss
přeskočit hlavní navigaci
novinky úřední deska

Výběrové řízení na pronájem malé výkladní skříně č. 7, č. p. 664

Pronájem nebytového prostoru - malá výkladní skříň č. 7, nám. Tomáše Bati č. p. 664, 391 02 Sezimovo Ústí

Výběrové řízení na pronájem velké výkladní skříně č. 1, č. p. 663

Pronájem nebytového prostoru - velká výkladní skříň č. 1, nám. Tomáše Bati č. p. 663, 391 02 Sezimovo Ústí.

Výběrové řízení na pronájem bytu č. 1111/46

Pronájem bytu č. 1111/46 o velikosti 3+1, Průmyslová ulice č. p. 1111, 391 02 Sezimovo Ústí.

Výběrové řízení na pronájem bytu č. 1111/04

Pronájem bytu č. 1111/04 o velikosti 2+1, ulice Průmyslová č. p. 1111, 391 02 Sezimovo Ústí

Výběrové řízení na pronájem bytu č 602/04

Pronájem bytu č. 602/04 o velikosti 1+1, ulice Lipová č. p. 602, 391 02 Sezimovo Ústí

Výběrové řízení na pronájem bytu č. 491/10

Pronájem bytu č. 491/10 o velikosti 2+1, ulice Lipová č. p. 491, 391 02 Sezimovo Ústí.

Výběrové řízení na pronájem bytu č. 41 v DPS

Pronájem bytu č. 41, o velikosti 2+kk, v Domě s pečovatelskou službou, ulice K Hájence, 391 02 Sezimovo Ústí.

Výběrové řízení na pronájem bytu č. 31 v DPS

Pronájem bytu č. 31, o velikosti 2+kk, v Domě s pečovatelskou službou, ulice K Hájence, 391 02 Sezimovo Ústí.

Výběrové řízení na pronájem bytu č. 21 v DPS

Pronájem bytu č. 21, o velikosti 2+kk, v Domě s pečovatelskou službou, ulice K Hájence, 391 02 Sezimovo Ústí.

Výběrové řízení na pronájem bytu č. 11 v DPS

Pronájem bytu č. 11, o velikosti 2+kk, v Domě s pečovatelskou službou, ulice K Hájence, 391 02 Sezimovo Ústí.

Usnesení ZM Sezimovo Ústí č. 122/2016/16 + č. 11/2017/17

Zásady pro prodej bytů ve vlastnictví Města Sezimovo Ústí

Podmínky a pravidla pronájmu

Nové podmínky k pronájmu městských bytů a pravidla rady města
stránka
12
 
úřední hodiny měú
PONDĚLÍ 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ÚTERÝ 13:00 - 15:00
STŘEDA 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ČTVRTEK 13:00 - 15:00
PÁTEK 8:00 - 11:30
administrace