Město a Městský úřad Sezimovo Ústí, Dr.E.Beneše 21, 39101 Sezimovo Ústí | tel.: 381 201 111 | e-mail: posta@sezimovo-usti.cz | IČO: 00 252 859 | datová schánka: h76j9ss
přeskočit hlavní navigaci
novinky úřední deska

Informace pro občany

aktualizováno | 13.10.2020 12:47:17
INFORMACE PRO OBČANY K PROVOZU MĚSTSKÉHO ÚŘADU SEZIMOVO ÚSTÍ V DOBĚ OD 12.10.2020 DO 25.10.2020 VČETNĚ

V návaznosti na usnesení vlády ze dne 8.10.2020, o přijetí krizového opatření, informujeme veřejnost o následujících opatření, která byla přijata MěÚ Sezimovo Ústí pro období 12.10.2020 - 25.10.2020 včetně.

1. Omezení osobního kontaktu zaměstnanců s adresáty veřejné správy (s žadateli, s jinými účastníky správních řízení) a dalšími externími osobami (dále jen „klienti/veřejnost“) na nezbytně nutnou úroveň; omezení kontaktů se provede zejména takto:

a. upřednostňováním písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním ve všech případech, kdy je to možné, avšak při současném umožnění osobního kontaktu klientům/veřejnosti v úředních hodinách,

b. příjmem veškerých dokumentů od klientů/veřejnosti pouze prostřednictvím pracoviště podatelny; vždy, kdy je to možné, se upřednostní elektronická komunikace,

c. dochází-li ke kontaktům se zaměstnanci jiných orgánů a institucí, přijetím opatření omezujících přímý kontakt; jednání se provádí za zvýšených hygienických opatření,

d. výše uvedená opatření se přiměřeně použijí i pro vnitřní styk zaměstnanců v rámci orgánu.

2. Omezení rozsahu úředních hodin; doba úředních hodin se stanovuje

·         pondělí 8:00 h – 11:00 h a 13:00 h- 15:00 h

·         středa   8:00 h – 9:00 h a 13:00 h – 17:00 h

Režim omezení rozsahu úředních hodin orgánů se neuplatní v případech, kdy byl klientovi předem potvrzen termín k dostavení se na pracoviště orgánu.

M. Svitáková, tajemnice MěÚ

 
úřední hodiny měú
PONDĚLÍ 8:00 - 11:00 | 13:00 - 15:00

STŘEDA 8:00 - 09:00 | 13:00 - 17:00
administrace