Město a Městský úřad Sezimovo Ústí, Dr.E.Beneše 21, 39101 Sezimovo Ústí | tel.: 381 201 111 | e-mail: posta@sezimovo-usti.cz | IČO: 00 252 859 | datová schánka: h76j9ss
přeskočit hlavní navigaci
novinky úřední deska
Sezimovo Ústí - úvodní stránka > Město >

zastupitelstvo - usnesení a zápisy

7. zasedání Zastupitelstva města, konané 18.12.2019 v Sezimově Ústí

aktualizováno | 10.1.2020 09:24:13
usnesení, zápis a zvukové záznamy

Usnesení a zápis (PDF)

Zvukové záznamy (MP3)

  1. Zahájení, volba návrhové komise
  2. Zpráva o kontrole plnění usnesení z 6. veřejného zasedání ZM Sezimovo Ústí ze dne 31. 10. 2019
  3. Zápis Finančního výboru ZM (mat. č. 44/2019)
  4. Základní informace o hospodaření města Sezimovo Ústí za období 1 - 10 r. 2019 (mat. č. 45/2019)
  5. Informace o stavu dotačních projektů města Sezimovo Ústí (mat. č. 46/2019)
  6. Dary občanům za činnost ve prospěch města Sezimovo Ústí v r. 2019 – výbory ZM (mat. č. 47/2019)
  7. Poskytnutí investiční dotace TJ SOKOL Sezimovo Ústí (mat. č. 48/2019)
  8. Rozpočtová opatření ZM Sezimovo Ústí na r. 2019 (mat. č. 49/2019)
  9. OZV č. 3, o místním poplatku za odpady (mat. č. 50/2019)
  10. OZV č. 4, o místních poplatcích (mat. č. 51/2019)
  11. OZV č. 5, o nakládání s komunálním odpadem (mat. č. 52/2019)
  12. Dům s pečovatelskou službou II. etapa – podání žádosti o dotaci (mat. č. 53/2019)
  13. Přírodní zahrada MŠ Lipová – II. etapa – žádost o dotaci (mat. č. 60/2019)
  14. Zásady pro prodej bytů v r. 2020 (mat. č. 54/2019)
  15. Úprava nájemného v bytech ve vlastnictví města (mat. č. 58/2019)
  16. Spolufinancování prokazatelné ztráty z provozu MHD na r. 2020 (mat. č. 59/2019)
  17. Poskytnutí dotace v r. 2020 v souladu s platnými smlouvami (mat. č. 55/2019)
  18. Rozpočet Sociálního fondu města Sezimovo Ústí na r. 2020 (mat. č. 56/2019)
  19. Rozpočet města Sezimovo Ústí na r. 2020 (mat. č. 57/2019)
  20. Závěr
 
úřední hodiny měú
PONDĚLÍ 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ÚTERÝ 13:00 - 15:00
STŘEDA 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ČTVRTEK 13:00 - 15:00
PÁTEK 8:00 - 11:30
administrace