Město a Městský úřad Sezimovo Ústí, Dr.E.Beneše 21, 39101 Sezimovo Ústí | tel.: 381 201 111 | e-mail: posta@sezimovo-usti.cz | IČO: 00 252 859 | datová schánka: h76j9ss
přeskočit hlavní navigaci
novinky úřední deska
Sezimovo Ústí > úvodní stránka > Město >

dům s pečovatelskou službou

O výstavbu pečovatelského domu v Sezimově Ústí projevilo zájem 10 uchazečů

Výstavba domu s pečovatelskou službou a denním stacionářem v Sezimově Ústí pokročila do další fáze. Do stanoveného termínu v úterý 6. června 2017 předložilo 10 firem resp. sdružení firem nabídky na provedení stavby, jejíž předpokládaná rozpočtovaná cena byla 93,84 mil. Kč bez DPH.

Výběrové řízení, stavební povolení a dokumentace

Výběrové řízení vyhlášeno dne 28.3.2017.

Stavebním povolení bylo vydáno dne 22.8. 2016.

Zhotovitel dokončil a městu předal dne 4.1.2016 dokumentaci k územnímu řízení, probíhá její projednávání.

Smlouva o dílo na zhotovení projektu

Dne 11.9.2015 byla mezi městem Sezimovo Ústí a společností DIS projekt, s.r.o. z Třebíče uzavřena smlouva o dílo na zpracování kompletní projektové dokumentace.

Vybrán projektant domu s pečovatelskou službou

Rada města schválila 10. srpna t.r. výsledky výběrového řízení na zpracování projektové dokumentace domu s pečovatelskou službou a denním stacionářem. Ten bude realizován podle projektu architektů Jiřího Šťávy, Veroniky Kejdové a Milana Grygara ze společnosti DIS projekt s.r.o. Třebíč.

Architektonická soutěž zná vítěze

Jak jsme vás již informovali v zářijovém vydání Novinek, vyhlásila Rada města Sezimovo Ústí architektonickou soutěž na  návrh domu s  pečovatelskou službou.

Návrh č. 15

architekti: M. Kuzemenský, Praha 8, D. Pavlišta, Smržovka, J. Vlach, Praha 6, J. Žid, Liberec, O. Synek, Praha 6.

Návrh č. 6

architekti: J. Šťáva a V. Kejdová, Náměšť nad Oslavou, M. Gyrar, Třebíč

Návrh č. 1

architekti: R. Gallo a P. Jura, Brno, P. Steuer, Vsetín
stránka
1
 
úřední hodiny měú
PONDĚLÍ 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ÚTERÝ 13:00 - 15:00
STŘEDA 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ČTVRTEK 13:00 - 15:00
PÁTEK 8:00 - 11:30
administrace