Město a Městský úřad Sezimovo Ústí, Dr.E.Beneše 21, 39101 Sezimovo Ústí | tel.: 381 201 111 | e-mail: posta@sezimovo-usti.cz | IČO: 00 252 859 | datová schánka: h76j9ss
přeskočit hlavní navigaci
aktuality úřední deska

nález klíčů od vozidla

Dnes 10.7.2017 v 19 hodin byly nalezeny klíče od vozidla Škoda u kina Spektrum. Majitel si je může vyzvednout na služebně Městské policie v Sezimově Ústí. ...

Nález klíčů

Dne 12.06.2017 byl na náměstí Tomáše Bati v Sezimově Ústí nalezen svazek klíčů. K vyzvednutí je na MÚ v odd. ztrát a nálezů. ...
sekce > město

O výstavbu pečovatelského domu v Sezimově Ústí projevilo zájem 10 uchazečů

Výstavba domu s pečovatelskou službou a denním stacionářem v Sezimově Ústí pokročila do další fáze. Do stanoveného termínu v úterý 6. června 2017 předložilo 10 firem resp. sdružení firem nabídky na provedení stavby, jejíž předpokládaná rozpočtovaná cena byla 93,84 mil. Kč bez DPH. ...

Nález klíčů s čipem

Dne 17.5.2017 byl nalezen svazek 9 klíčů se zeleným čipem v ulici Švehlova města Sezimovo Ústí. Majitel si je může vyzvednout na MÚ v oddělení Ztrát a nálezů. ...
sekce > úřad

Nařízení státní veterinární správy

Krajská veterinární správa nařizuje tato mimořádná veterinární opatření k zamezení šíření nebezpečné nákazy - aviární influenzy subtyp H5 ...

Nalezené dámské brýle na čtení

Dne 6.1.2017 byly na křižovatce ulic Lipová a Nerudova v Sezimově ÚStí II nalezeny dámské brýle na čtení. Majitelka si je může vyzvednout na oddělení ztrát a nálezů na Městském úřadu v Sezimově Ústí I. ...
sekce > město

Žádost o vyplnění dotazníků - Švermova ulice

Žádáme vlastníky dotčených nemovitostí v ulici Švermova o spolupráci při koncepčním řešení současných sdružených kanalizačních přípojek na pozemcích vlastníků nemovitostí. Velice důležitým prvním krokem k zachování dobrého stavu kanalizačních přípojek je znalost co nejvíce informací. ...
stránka
 
úřední hodiny měú
PONDĚLÍ 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ÚTERÝ 13:00 - 15:00
STŘEDA 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ČTVRTEK 13:00 - 15:00
PÁTEK 8:00 - 11:30
administrace