Město a Městský úřad Sezimovo Ústí, Dr.E.Beneše 21, 39101 Sezimovo Ústí | tel.: 381 201 111 | e-mail: posta@sezimovo-usti.cz | IČO: 00 252 859 | datová schánka: h76j9ss
přeskočit hlavní navigaci
novinky úřední deska

Soutěž ZŠ a MŠ ve sběru papíru a plastových víček

aktualizováno | 5.11.2015 10:54:01
Začátkem října proběhlo na Správě města Sezimovo Ústí vyhodnocení každoroční soutěže ve sběru papíru a plastových víček za školní rok 2014/2015. Do soutěže, jejímž organizátorem je Správa města Sezimovo Ústí a společnost MH Odpady s.r.o. Drhovice, byly zapojeny tři základní školy a dvě mateřské škol

V průběhu školního roku školy zabezpečují sběr papíru a plastových víček, naše organizace zabezpečuje svoz sesbíraných surovin do provozovny společnosti MH Odpady s.r.o. Drhovice, která garantuje výkup a likvidaci těchto druhů využitelných složek komunálního odpadu. V průběhu školního roku se pečlivě eviduje množství sesbíraných surovin všech školních zařízení, na konci školního roku se provede přepočet na jednoho žáka a vyhodnocení soutěže.

V loňském školním roce 2014/2015 si ve sběru papíru nejlíp vedli žáci ZŠ Školní náměstí, odměnou za vítězství byl notebook, který věnovala společnost MH Odpady s.r.o. Drhovice. V soutěži sběru plastových víček zvítězila ZŠ Švehlova, která obdržela za vítězství digitální fotoaparát, který věnovala Správa města Sezimovo Ústí. Ostatní školy a školky však nepřišly zkrátka, neboť za umístění na dalším pořadí obdržely dárkové poukázky na nákup sportovního vybavení nebo nákup školních potřeb. Z vyhodnocení vyplynulo, že aktivita dětí z mateřských školek nijak nezaostává za školáky, vždyť MŠ Lipová byla ve sběru plastových víček druhá a to velice těsně za vítězem. Cílem společného setkání nebylo jen vyhodnocení loňské soutěže, ale i vyhlášení soutěže na letošní školní rok 2015/2016 a projednání podmínek další spolupráce.

Ing. Sýkorová Zuzana – technik technických služeb

 

 
úřední hodiny měú
PONDĚLÍ 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ÚTERÝ 13:00 - 15:00
STŘEDA 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ČTVRTEK 13:00 - 15:00
PÁTEK 8:00 - 11:30
administrace