Město a Městský úřad Sezimovo Ústí, Dr.E.Beneše 21, 39101 Sezimovo Ústí | tel.: 381 201 111 | e-mail: posta@sezimovo-usti.cz | IČO: 00 252 859 | datová schánka: h76j9ss
přeskočit hlavní navigaci
aktuality úřední deska

sekce > město

Vyhlášení 23. ročníku soutěže o Cenu Edvarda Beneše

Tato soutěž je určena pro studenty vysokých škol, kteří mají zpracované některé z témat oboru historie 20. století nebo oboru sociologie. Ceny jsou spojeny s finanční odměnou. Do soutěže se přihlašují autoři bakalářských a diplomových prací. ...
sekce > turista

Rezervační systém pro návštěvu Benešovy vily

Národní muzeum nabízí možnost rezervovat si návštěvu. Rezervace opravňuje k přednostnímu vstupu na objednaný čas. Individuální i skupinová návštěva je možná po provedení této rezervace nejpozději půl hodinu před danou prohlídkou. ...

sáně

Dne 20.2.2018 byly v ulici Dukelská v Sezimově ÚStí II nalezeny sáně. Majitel si je může vyzvednout v odd. ztrát a nálezů. ...
sekce > město

Rekonstrukce ulice Ke Hvězdárně

Projekt Stavební úpravy ulice Ke Hvězdárně, Sezimovo Ústí by měl řešit nevhodné komunikační uspořádání ulice a parkování, a to rozšířením komunikace, a dále rekonstrukce kanalizační sítě a veřejného osvětlení. ...

Elektronika

Dne 7.12.2017 byla u novinového stánku Petrklíč na náměstí T.Bati nalezena elektronika - mobilní telefon, sluchátka a dále pánské náramkové hodinky. Nález je uložen na odd. Ztrát a nálezů na MÚ v Sezimově ÚStí I. ...
sekce > Správa města

Zimní údržba

Zimní údržbu provádí Správa města Sezimovo Ústí na základě nařízení RM č. 2/2015 o zajišťování schůdnosti místních komunikací, a to v rozmezí od 1. 11. 2017 – do 31. 3. 2018. Bližší informace viz. plán zimní údržby. ...
sekce > město

Vyhlášení výsledků 22. ročníku soutěže o Cenu Edvarda Beneše

V letošním roce bylo do soutěže o Cenu Edvarda Beneše přihlášeno celkem 15 prací, z toho 11 z Historie 20. století a 4 ze Sociologie. ...
stránka
 
úřední hodiny měú
PONDĚLÍ 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ÚTERÝ 13:00 - 15:00
STŘEDA 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00
ČTVRTEK 13:00 - 15:00
PÁTEK 8:00 - 11:30
administrace